Transport gratuit pentru comenzi de peste 499,00 RON [email protected]

Întrebări frecvente și răspunsuri

Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs. mai jos? Contactați-ne

Când va ajunge comanda mea?
Puteți afla cu ușurință starea comenzii dvs. pe pagina noastră Stare comandă. Este suficient să introduceți adresa dvs. de e-mail și numărul comenzii, pe care îl găsiți, de exemplu, în e-mailul de confirmare după finalizarea achiziției. Veți vedea imediat informațiile actuale despre procesare și livrarea coletului.
Pot să returnez un articol dacă nu mi se potrivește?
Da, puteți returna articolul în termen de 1 lună de la cumpărare. Vă rugăm să completați formularul și să ne trimiteți produsele înapoi.
Cum pot returna sau reclama un produs?
Trebuie doar să accesați pagina Reclamații și returnarea produselor, să introduceți adresa dvs. de e-mail și numărul comenzii (îl puteți găsi, de exemplu, în e-mailul de confirmare) și să completați un scurt formular. Apoi ne puteți trimite produsul gratuit. De îndată ce coletul ajunge la depozit și procesăm reclamația, vă vom trimite fie un produs nou, fie vă vom returna banii – în funcție de ceea ce ați indicat în formular.

Detalii de contact

Informații de facturare

Kidero Group s.r.o.
Malobřevnovská 904/33
16900 Praha 6
ID: 24259331
Depozitul nu se află la adresa de mai sus

Scrieți-ne

Pentru mai multe informații despre modul în care prelucrăm datele cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica noastră privind prelucrarea datelor cu caracter personal.